Saturday 7 April 2012

Okay , tdi IM dgn Ex roomates mse Part 1 , Rindu die kay . 
Cerita die skrng situasi aku dgn die , SAMA sgt . Suke dgn org yg berbuat baek dgn kite .
So terasa mcm harapan tu sgt besar.
Okay lepas aku cerita problem aku dekat mimi nie , die pun bagila advice nie :
awak brdoa je la ,mintak allah bukak pintu hati dia
and , if dia bukan utk awak , mintak allah hilangkan perasaaan tu .
lupakan dia dr ingatan awak
keep praying
kita slalu doa . evryday kita tk pernah lupa dia . and kita rse awak pun mcm tu
bila kita suka someone ,bgtahu allah .biar allah yg tentu kan
Okay mimi , insyaallah i will do what you give to me okay .
Btw  , thanks very much for the advice . 
I hope this will get working  ! InsyaAllah :)
Ya Allah , Kalau die bukan jodohkan janganlah Engkau buat aku membenci dirinya. 
tetapi jika die yg Engkau takdirkan untukku , kau dekatlah hati kami berdua . Satukanlah hati kami Ya Allah . Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku menyerahkan segala urusanku di dunia yg nyata ini .
Aminnnn .

No comments:

Post a Comment