Wednesday 28 March 2012

Semester Break :D

Finally , tamatlah semester 2 aku pada 25 mac yg lalu . Aku harap aku lepas semua paper . Aminnn. Now dh tiga hari aku dekat KL . Sumpah bosan gile duduk rumah even baru tiga harii . Haihh . Cuti kali nie panjang sikit . 2 MONTHS and 2 WEEKS . Haa , lama gila kann ? Naseb baek la start next week aku dah start kerja . Klu tak , mau mati kutu aku duduk rumah sorangsorang + jadi driver . Hahah , dulu mase aku skola , parents aku selalu hantar aku ke mana sje aku pergi , sekolah , tuisyen , hangout . Now aku dh pndi drive aku plak jadi driver hantar adek aku pergi sekolah agama and hantar plus amik ayah aku balik and pergi kerja dekat LRT . Sbb kereta die aku pakai bawak pergi kerja nnti . Hihi .

p/s , awak dah lama mendiam right ? I always remember you . But if one day u contact me , dont ask me if i behave different with you ;)

No comments:

Post a Comment