Wednesday 9 May 2012

Al-Fatihah .

Semalam , balik amik qila dpt berita guru besar sekolah rendah kebangsaan Lembah Keramat dah kembali ke rahmatullah dlm pukul 8 mlm kalau tk silap . Tetiba hati aku jadi sayu , sebak . Tak tahu kenapa . 
Then , mlm smlm aku tk text dgn mydear , Tetibe die ta reply . Aku call pun tk angkt .
Hmm , rupenya  . Something happened . Betullah firasat aku lepas dapat berita pasal guru besar meniggal .
Pagi tadi aku call die , dgr org baca tahlil dekat rumah die and suara die pun sedih gila . 
And dapat berita mak die dah kembali ke rahmatullah dlm pukul 12 pagi , 8 April 2012 . 
Aku pun terasa sedih dgn berita and dugaan yg perlu ditempuhi seorang calon SPM tahun nie . I dapat rasakan kesedihan you tu . You ingat tau , kalau you sedih , I pun akan sedih jugak . So kuatkan semangat okay .
You , walaupun sekarang you dah dapat terima pemergian mak you . I tahu dalam hati you sebenarnye you still sedih kann ? I tahu you sayangkan mak you . U memang seorang anak yang baik azran . Setiap kali mak you sakit , you still akan balik jaga mak you even time sekolah pun . I bangga dengan you , you seorang yang kuat semangat . You tak tunjuk dekat org yang you still sedih . 

Sayang , I nak you tahu . I will always be with you no matter what happened okay . I will always support you . If you have problem and anything just tell me okay ? I will not make you sad . I hope our relationship will last forever till the last Jannah . Iloveyou.
I dapat rasakan kesedihan you until now bile you bagi I lagu "Menanti Di Alam Barzakh" ni . Allah lebih sayangkan your mother  . Please be strong mydear .

No comments:

Post a Comment